Komunikacja i współpraca
W ramach obsługi klientów oferujemy dwa rodzaje komunikacji - ustną (telefoniczną) i pisemną (raport i korespondencja mailowa). Każda z form kontaktu różni się pod względem kompletności i odpowiedzialności stron za przekazywane informacje. Pomoc telefoniczna nie jest objęta klauzulą poufności i nie stanowi informacji, za które MEDDEV ponosi odpowiedzialność. Odwrotnie jest w przypadku informacji pisemnej (w formie raportu, ekspertyzy).
Wszelkie informacje przekazywane telefonicznie są jedynie poglądowe i nie mogą być traktowanej jako decydujące w danej sprawie. Dopiero informacja w formie pisemnej jest traktowana jako wiążąca, kompletna i wiarygodna.
Warunki przekazywania informacji w formie pisemnej
- przesłanie danych kontaktowych w formularzu zapytań lub mailowo
- opisanie wyrobu w formie linka do strony internetowej, zdjęcia lub krótkiego tekstu
- podanie roli jaką pełni podmiot na rynku (producent, importer, dystrybutor, upoważniony przedstawiciel)
- przekazanie informacji w zakresie konkretnych potrzeb i problemów (np. brak oznakowania CE dla wyrobu, wątpliwości co do spełnienia warunków zgodności) uzgodnienie zakresu, kosztów i czasu realizacji usługi
- podpisanie umowy (wraz z klauzulą o poufności)
- przekazanie dokumentacji wyrobu wraz z informacjami o jego składzie/specyfikacji i przeznaczeniu, grupy docelowej użytkowników
- wystawienie faktury z ustalonym terminem płatności
- realizacja właściwych prac
- zakończenie i ocena współpracy w formie krótkiej ankiety
Wyniki usług doradczych są przekazywane w formie pisemnej (raportu), które są traktowane jako wiążące, kompletne, wiarygodne i mogą podlegać roszczeniom za wadliwe wykonanie.