logo

Komunikacja i współpraca

W ramach obsługi klientów oferujemy dwa rodzaje komunikacji - ustną (telefoniczną) i pisemną (raport i korespondencja mailowa). Każda z form kontaktu różni się pod względem kompletności i odpowiedzialności stron za przekazywane informacje. Pomoc telefoniczna nie jest objęta klauzulą poufności i nie stanowi informacji, za które MEDDEV ponosi odpowiedzialność. Odwrotnie jest w przypadku informacji pisemnej (w formie raportu, ekspertyzy).

Wszelkie informacje przekazywane telefonicznie są jedynie poglądowe i nie mogą być traktowanej jako decydujące w danej sprawie. Dopiero informacja w formie pisemnej jest traktowana jako wiążąca, kompletna i wiarygodna.

Warunki przekazywania informacji w formie pisemnej

  • przesłanie danych kontaktowych w formularzu zapytań lub mailowo
  • opisanie wyrobu w formie linka do strony internetowej, zdjęcia lub krótkiego tekstu
  • podanie roli jaką pełni podmiot na rynku (producent, importer, dystrybutor, upoważniony przedstawiciel)
  • przekazanie informacji w zakresie konkretnych potrzeb i problemów (np. brak oznakowania CE dla wyrobu, wątpliwości co do spełnienia warunków zgodności) uzgodnienie zakresu, kosztów i czasu realizacji usługi
  • podpisanie umowy (wraz z klauzulą o poufności)
  • przekazanie dokumentacji wyrobu wraz z informacjami o jego składzie/specyfikacji i przeznaczeniu, grupy docelowej użytkowników
  • wystawienie faktury z ustalonym terminem płatności
  • realizacja właściwych prac
  • zakończenie i ocena współpracy w formie krótkiej ankiety

Wyniki usług doradczych są przekazywane w formie pisemnej (raportu), które są traktowane jako wiążące, kompletne, wiarygodne i mogą podlegać roszczeniom za wadliwe wykonanie.

MEDDEV Marta Junosza-Szaniawska
ul. Mydlarska 47
04-690 Warszawa

kom:+48 730 354 190
kom: +48 791 480 270
Kontakt